Úvod > FAQ - často kladené dotazy a odpovědi

FAQ - často kladené dotazy a odpovědi

Zde se budeme snažit zodpovědět na veškeré často kladené dotazy našich zákazníků ohledně našich produktů nebo provozních podmínek v e-shopu Pentaton.cz. Pokud Vám zde chybí nějaká informace, neváhejte nás kontaktovat.

 

 

1. Co znamená stav "Skladem" ?

Stav "Skladem" znamená, že zboží je fyzicky u nás na skladě. Pokud je zboží skladem, bude zboží expedováno na adresu uvedenou v objednávce do 2 dnů.

2. Je možné si zboží osobně vyzvednout?

Ano, je to možné po individuální domluvě, výdejní místo je v Šumperku

(Petra Zsáková , Dobrovského 23, Šumperk)

3. Vypadá zboží skutečně jako na obrázku?

Ano, obrázky v shopu jsou skutečně fotografie dodávaného zboží. (Pozn.: drobnou barevnou odlišnost zobrazení od skutečnosti může způsobovat nastavení Vašeho monitoru).

4. Zasíláte zboží také na Slovensko?

Áno zasíláme.

 

5. Máte kamennou prodejnu kde je možné si zboží před objednáním prohlédnout ?

Zboží je možné si prohlédnout:

        -  na výdejním místě eshopu Petra Zsáková( Dobrovského 23, Šumperk )

        - obchod s hudebními nástroji - Akord Mirsky ( Gen. Svobody 7, Šumperk )

                                                   .

Vítejte v e-shopu Pentaton,

který je zaměřen na prodej pentatonických hudebních nástrojů.  Pentatonika je vhodná především pro předškolní a mladší školní děti a velmi dobře použitelná v muzikoterapii i při meditacích a různých terapeutických technikách.

 

                DOPRAVA  v ČR

 

 Zásilkovna od 47 Kč
 DPD od 87 Kč
 Česká pošta od 87 Kč

 

 

 

 

 

Mrkněte na náš nový eshop: 

          detske-kostky.cz

 

 

kde můžete koupit dřevěné kostky pro děti

nebo si sestavit stavebnici dle Vašich představ.

 

Zákaznická podpora

E-mail: pentaton@email.cz

Mob.: +420 775 650 510

 

Novinky

Pokud chcete posílat novinky na email: